HiTech 9.80

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Březen 28 22:03:15 CET 2014

Dobry vecer,

len dva moje dojmy na tuto temu.

Myslel som, ze ten fast mode sa pouziva len v spojeni s preruseniami.

Potom som si myslel, ze pic18 ma nejaky zakladny instrukcny subor a nejake
novsie typy maju tzv. extended instrukcny subor. Myslim, ze komplikator
pouziva len ten zakladny, lebo chodi na vsetkych jadrach pic18. Mam ale
silny pocit, ze ten extended mod nie je vobec podporovany.

Su to ale iba moje matne spomienky spred par rokov a je vcelku mozne, ze
novy xc8 to uz podporuje. To musite ale aj tak preliezt manual, ci to ma
nejake prepinace s touto funkciou.

A.