RE: Textilní lepicí páska - jak se vlastně jmenuje?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Březen 28 10:57:40 CET 2014

pardon palec bol rychlejsi ako ukazovak :)

http://www.vysilacky-navigace.cz/paska-tesa-produkt-529.html

po zadani "kabelova textilni paska" mi google vyhodil cele more odkazov.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Friday, March 28, 2014 10:55 AM
To: HW-news
Subject: RE: Textilní lepicí páska - jak se vlastně jmenuje?

Asi hladate toto:

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Friday, March 28, 2014 10:18 AM
To: HW-news

Nene, ani duct tape ani kobercovka není myšlena. Jedná se o (vždy) černou pásku, kterou se omotávají kabelové svazky v automobilní (a jiné) technice - mnohdy ani ne po celé délce ale třeba formou spirály tak že jsou uvnitř vodiče viditelné. Typicky svazky uvnitř interiéru (vyhřívání do sedaček, audio a jiné...).

zdravím
L. Kručinský