Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Březen 27 11:26:07 CET 2014

Ja tu vidim potencialne riziko.
Ak bolo zariadenie upravene, skusky by mali byt prevedene
odznovu pretoze skusobna nemoze odhadnut, na co to vplyv ma
a naco nie.  Test horlavosti by sa asi nemusel opakovat

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Thursday, March 27, 2014 10:08 AM
To: HW-news
Subject: Re: Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

Aby nedošlo k omylu. Takovou radu mi samozřejmě neposkytli.
Ale stávalo se, když jsem tam dával zařízení na několik zkoušek a jedna z nich nevyšla, tak jsem si to zařízení mohl odvézt, upravit a zkoušky pokračovaly bez ztráty kytičky.

Problém se zkušebnami může být, že pokud jde o zařízení na export, zahraniční zákazník může uznávat jen zkoušky ve zkušebně co má příslušnou bumážku. Nevím, jak je to teď, svého času se v EZÚ mohlo nechat zkoušet zařízení dle GOST, ale v tom zahraničí ten certifikát neuznali, co jsem měl tehdy informaci v ČR takové zkušebny s příslušnou bumážkou snad nebyly (resp. dřív byly, ale neobnovily si akreditaci, že se jim to nevyplatilo).
Jak je to teď, opravdu nevím a jako novopečeného důchodce mne to, chvála Bohu, už nemusí zajímat.