Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

Čtvrtek Březen 27 06:03:53 CET 2014

Takze uz vime, kde penize za mereni neutracet ;-)
To, ze pri mereni poradi jak (legalne) na to by me teda nenapadlo brat
jako vadu objektivity, spis jako nadstandardni sluzbu navic kdyz uz jde
o zakazku za celkem velke penize.