Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Březen 26 17:05:07 CET 2014

Dobry den
Diky za odkaz na nasi zasuvku ;-)
K certifikaci: CE na 5V , staci EMC a odolnost. Tu si zmerite sam pokud
mate potrebne vybaveni. Tady je to pohodicka...
U veci tupy zasuvka, cena za kompletni certifikaci je kolem 50 tisic Kc,
tech zkousek je cela rada, testuje se horlavost jednotlivych komponentu,
odolnost spinacich prvku.
My pouzivame PC nez ABS, pouziti ABS na zasuvky, tak jak to vidam u
jinych podobnych vyrobku, neprojde testem horkou kulickou a kdyz tak s
odrenyma usima pokud je stena dostatecne dimenzovana.

Pokud vse projde, vystavite prohlaseni.
A pak to prijde, mate 4 distributory v jedne severske zemi, 1 je
konkurent , ktery dovazi cinske shity a, ktery posle kontrolu na
distributora.
Kontrola uvazi , ze pouzivana norma nespada do kategorie, ale do jine a
nesplnuje, a vyrobek musite stahnout z trhu a nepomuze vyjadreni 2 CR
zkuseben, ani 2 UL zkuseben , ze kategorie je jina, zkratka budto na
pravniky a spor mate a nebo ne. Otazka co vychazi lepe, tedy prebalit a
poslat do lokality, kde jsou "normalni" kontrolori.

TZN mereni je jen pro pripadny spor, nemit jej situaci pritizi a
dulezite je co nameri zkusebna a jak jej spravne zaradi do kategorie.
Zkusebna nedela vsechny zkousky ale jen ty "dulezite" a testuje vice kusu.
Nicmene nutno podotknout pokud vas vyrobek neprojde , platite ty testy a
vyrobek je  zarazen do EU systemu vcasneho varovani.

To je jen ve strucnosti.

LK