Presnost cidla DHT22T/AM2302

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Březen 26 09:30:41 CET 2014

Dobrý den,

Bohužel je to kus od kusu. Se dvěma známými jsme z toho postavili
meteostanice. Každý máme už těch čidel několik, a každé ukazuje jinak.
Nejlepší co mám já ukazuje +0,2"C a cca +3RH, ale ne v celém rozsahu. Ty
horší ukazujou tak +-1"C a +-7RH. Bohužel to občas ukazuje 100%, což je
blbost. Viz http://xanadu.khnet.info/pocasi.php
http://meteof.wz.cz/uvod.php http://metea.amut.net/pisek_a.php.
Porovnávali jsme to s HIH4000, které by mělo ukazovat vlhkost asi docela
dobře. Ověřit se to dá ještě na soli (google - kalibrace vlhkoměru).
Jestli na to má nějaký vliv napětí jsme nezkoušeli, je to připojené k
Arduinum. Ale zjistil jsem, že i když to čidlo ukazuje hodně blbě
vlhkost, tak po čase (>den) se trochu srovná.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora