Privodka 230V

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Březen 24 14:03:45 CET 2014

Dne 24.3.2014 13:51, RV napsal(a):
> Zdravim,
>
> potrebuji na lod dat kabelovou privodku 230V. Vybral jsem si neco
> takoveho:
>
> http://www.elmaterial.cz/product.detail/67-kategorie1/834-Zasuvky-privodky-privodka-230V-16A--Ip67--vestavna/
>

> nemuzu ale najit co je k tomu za protikus...ani na tom webu to
> nevidim. Chapu dobre ze potrebuji 1f zasuvku na kabel?

Preju pevne nervy. Ja jsem podobny problem resil pro zalozni napajeni do
rozvadece. Nemeli to skladem, pak jsem odkudsi objednal a to zas prislo
bez krytu.
Pritom mam doma privodku i spojku (tak se tusim rika tomu protikusu)
presne podle vlastniho gusta na zalozni napajeni domku z generatoru. To
jsem ale kupoval davno a uz jsem to nedokazal zopakovat. Muzu v pripade
zajmu odfotit (s durazem na popisky).
Doporucuji se podivat ke kemparum a karavanistum. Elektroshopy jsou na
tohle dost blby.
Uz jen fakt, ze na odkazovane strance je fotka uplne jina privodky, mi
prijde signifikantni.

   TomM