Jaky stabilizator 12-24V->5 (3.3)V s malou spotrebou?

Neděle Březen 23 11:54:14 CET 2014

Trvale napajene zarizeni v aute, melo by to napajet MCU ktery bude  v
klidu spat. Za provozu celkovy odber dejme tomu do 300mA (to lze
samozrejme resit dalsi stabilizatorem ktery se zapne jen v pripade potreby)
Dulezite je, aby mel malou vlastni spotrebu (do te cca 1mA) a aby
nevyzadoval zadnou minimalni zatez.