Pracka Amica AWSE 10D chyba E21

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Pátek Březen 21 15:58:59 CET 2014

Zdravím

Omlouvám se, že nereaguji odpovědí ale otázkou. Slyšel jsem vyprávění
že pračky LG jsou vybaveny reproduktorkem a v případě kontaktování
technické podpory přiložíte telefon k repráku a pračka o sobě vykecá co jí schází.

Přijde mi to jako velmi elegantní řešení, setkali jste se s tímto i u nějakého
jiného výrobku ? (auto, motorka, sporák, trouba)
Jmenuje se nějak tato technologie ?

Díky čestmír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, March 21, 2014 2:32 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Pracka Amica AWSE 10D chyba E21

Dobrý den všem,

mám pračku jmenovanou v subj. a nějakou dobu po začátku praní se zastaví a ohlásí E21, chybu, jenž není popsána v návodu. Děje se to čím dál častěji. V nějakém polském fóru jsem našel, že je to chyba motoru, nebo možná regulátoru, či tachodynama. Moc moudrej z toho nejsem.

Má tu někdo zkušenosti s tímto problémem a řešením?

Děkuji,
PH