OT: Re: náhradní díl na bezdrátový mikrofon

Martin Persich persich na transcon.cz
Čtvrtek Březen 20 10:01:24 CET 2014

Jen pro zajímavost, mám obdobnou zkušenost s českým dodavatelem. Zakoupil
jsem externí blesk čínského výrobce přes e-shop a vyzvedl si jej v pražské
prodejně. Po třed týdnech se ulomily západky na krytu akumulátorů, zřejmě i
v důsledku poměrně velkého tlaku kontaktních pružin akumulátorů. Prostě
večer jsem do blesku vložil akumulátory a ráno byl kryt již pootevřený - s
jednou ulomenou západkou. Krátkodobě jsem použil gumičku, ale západka na
druhé straně v důsledku většího namáhání praskla ještě tentýž den večer.
Blesk jsem reklamoval, po více než měsíci urgoval a dostalo se mi odpovědi,
že to bylo způsobeno mýma rukama a záruka se neuznává, náhradní díly výrobce
nedodává a snad až bude k dispozici nějaký jiný vadný blesk s funkčním
krytem, mohl bych jej dostat ... Ze zoufalství jsem krytku nafotil a v 23:00
napsal e-mail přímo výrobci, aniž jsem doufal v odpověť. Ráno jsem byl v
šoku, dorazila odpověď od výrobce s doporučeným kontaktem na prodejce na
e-bay. Tohoto prodejce (někde na dálném východě) jsem tedy kontaktoval
e-mailem. Během TŘÍ minut jsem měl zpátky odpověď, omluvu za potíže a
informaci, kde mám poslat platbu $ 6, že mi potřebný díl zašle. Poslal jsem
tedy $ 12 a behem cca 10 dnů měl doma dvě nové krytky. Opravdu "doporučuji"
využívát české prodejce a e-shopy... :-(
Martin. persich na transcon.cz