OT: cim prilepit touch screen v mobile

Úterý Březen 18 12:42:35 CET 2014

Podobnym zpusobem jsme kdysi pouzil transparentni chemopren na tlacitka a
displej v mp3 prehravaci. Bylo to ono, jen bylo potreba nanest fakt tenkou
vrstvu a nenechat to lepidlo pred spojenim odvetrat uplne jak predepisuje navod
(to tam toho lepidla pak bylo moc), ale vmacknout to do jeste skoro tekuteho. V
pripade potreby se to da jemnym nasilim a zapacenim plochou spachtli oddelat.
Jen bacha aby redidlo toho lepidla nerozleptalo displej nebo jine plasty okolo.

Jeste byste mohl zvazit tenkou oboustranku, to podle tloustky co se tam vejde.

Kdyz uz ty lepidla - nemate nekdo tip na podobne lepidlo, kterym se lepi
reklamni letaky na noviny? Pruhledne, papir to udrzi a da se sundat bez
poskozeni lepenych ploch.

D.O.