Schema zapojenia stacionarneho zavitorezu PROMA ZPM 50

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Březen 17 15:02:49 CET 2014

Dotycny subjekt nemam, ale pro ulehceni prace schematko zapojeni
je napr. zde (na str. 12):
http://www.czeso.cz/data/USR_045_DEFAULT/Navod_ZPM_50(1).pdf

Jinak, vzdyt je to jen China. Proc jsme prekvapeni.

JURP