OT: náhradní díl na bezdrátový mikrofon

Zapletal Martin zapletal na inoma.cz
Pondělí Březen 17 12:51:41 CET 2014

Pěkný den všem přítomným.

Mám jeden dost velkej problém. Zákazníkovi jsme před 3 měsíci dodali set
bezdrátových mikrofonů(HEAD+HAND) od RH Sound. Zákazníkovi mikrofon spadnul
a poškodil se plastový kryt na 9V baterii. Prkotina. Oslovili jsme
dodavatele, RH sound v ČR a odepsali mi tohle:

"měli jsme k dispozici omezený počet náhradních dílů tohoto typu, které jsou
už bohužel vyprodány. Mikrofon je vždy pouze součástí setu a není k
dispozici zvlášť. Z důvodu dlouhého termínu dodávek ze strany výrobce již
není tento model setů námi v současné době dodáván."

Přinejmenším mi to přijde dost divné jednání, hlavně zákazník má mikrofonní
set za cca 3000,- a nemůže jej používat. Jelikož nejsem schopen zjistit
výrobce ptám se zde, jestli někdo nevíte kdo toto zařízení vyrábí? RH Sound
je pravděpodobně zkratka jmena "Rudolf Huran" dle google asi z SK. Celé to
celkem naštve, když mikrofon je 3 měsíce starý... Omotat izolepou nebo
slepit to neřeší, jedná se o přednáškový sál, který se pronajímá na
prezentace a školení a musí to trošku vypadat.

Zaplik