[OT] AT prikazy u Simens C55

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Březen 16 17:33:51 CET 2014

Konkrétně používám AT+CIND? pro čtení stavu baterie a podle toho zapínám
dobíjení a pak AT+CCLK? pro čtení času.
Po výměně SIM se pro mě podstatné údaje v odpovědích posunuly asi o 9 pozic
k začátku odpovědi.
Snadno jsem na to přišel, když jsem si odpověď vypsal celou a jen posunul
indexy pro výběr znaků z řetězce
odpovědi, ale překvapilo mě to.