Re: OT: SMART u nového NTB

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Březen 16 11:30:31 CET 2014

Dne 16. března 2014 11:18 Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com> napsal(a):
> Neviem, ale tiez by ma zaujimalo co sa stane s notebookom, ktory prave
> idem vratit do predajne. Este "vonia" novotou, snazil som sa ho
> pouzivat len par hodin.
> Predpokladam, ze sa na HDD supne povodny image, obrazovka sa vylesti a
> pojde to k dalsiemu zakaznikovi.

Co by se stalo? Prodaji ho dalsimu zakaznikovi.
Ja jsem si asi pred pul rokem koupil v www.gme.cz uspornou zarovku za
50 Kc. Svitil jsem s ni asi hodinu a hrozne vrcela. Druhy den jsem ji
sel reklamovat. Vyzkouseli ji, dali mi jiny kus a jeste prede mnou ji
vratili zpatky do regalu k ostatnim zarovkam...

S notebooky to bude asi stejne. Navic podle zakona je mozne zbozi z
eshopu do 14 dnu vratit. Jak ho pak prodavaji? Jako nove? Co znamena
treba na Alze "Rozbaleno" a "Zanovni"?

--
S pozdravem,
Bc. Martin Vancl