Domaci automatizace: odecet elektomeru, vodomeru a plynomeru

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Sobota Březen 15 20:52:29 CET 2014

Dne 15. března 2014 20:29 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
napsal(a):
> To OCR s kamerkou se mi zda naopak uplne nejjednodussi reseni... A na
> alektromer bych nic nelepil - staci pridelat detektor treba na dvere
> rozvadece, ne?

Kamera potrebuje zdroj svetla, jinak nic neuvidi. Musi to byt WiFi
kamera, jinak u ni bude muset byt obsluzny PC. Je to drahe a pokud je
vodomer ve vlhku (v mem pripade ano), nepouzitelne.

Na dvere rozvadece pred elektromer to muze byt problem, jsou tam 3
elektormery blizko vedle sebe.

Dne 15. března 2014 20:34 Pavel KREJCI <krepa76 na gmail.com> napsal(a):
> Da se to prilepit i  rozebiratelne.

Presne tak, kousek oboustranne lepici pasky.
Radeji zkusim napsat mail do CEZu. Nestojim o navstevu jejich komanda :-)

Dne 15. března 2014 20:35 Tom Meinlschmidt <hw na meinlschmidt.org> napsal(a):
> ad elektromer - neni jednodusi zaradit vlastni elektromer, ktery ma "impulsní výstup SO+LED 1000 imp./kWh"
> a citat pak tuty pulsy?
>
> treba neco jako http://www.elektromery.com/index.php?action=tovar&id=122
>
> voda se da napr merit takto - http://www.seeedstudio.com/depot/G54-Water-Flow-Sensor-p-1082.html?cPath=25_32

Asi mate pravdu, dalsi elektromer za necelych 500Kc je nejlepsi reseni.

O tomto vodomeru jsem nevedel, da se nekde v CR koupit? V CR jsem
nasel jenom vodomery jako
http://www.marinfo.cz/elektronicky-vodomer-siemeca-amr-wfh36-d110/dp-23491/,
ale u nej zadne draty na odecet nevidim.

--
S pozdravem,
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com