Heat Pipe znovu

Sobota Březen 15 11:50:11 CET 2014

To je právě omyl. Tlak nasycené páry je daný jedině teplotou. Vzpomínám
si jak jsme jednou po uhelných prázdninách přišli do vymrzlého
výpočetního střediska a EC1021 nešel spustit, protože klimatizace
hlásila ztrátu chladiva. Bylo ho tam dost :-) Nakonec jsme logickou
úvahou přišli na to, že je třeba podržet sepnuté tlakové relé. Až to
chladivo počítač trochu ohřál, tlak se zvednul a už to jelo normálně.
Anděl