prokovy

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Čtvrtek Březen 13 23:13:02 CET 2014

Na prekovy existuje chemicka cesta+ galvanika - uprimne nic jednoduche,
chemia nevydrzi vecnost, rychlo sa rozklada, potrebujes CNC (teda ono sa
to da okorculovat ale za cenu zlozitosti.
Potom samozrejme kombinacia grafitova pasta+chemia. To je dajme tomu
schodne ale vela stastia ja som to vzdal.
Potom klasicke nity, draha spolahliva metoda ale je to velke.
A potom sa da riesit striebornou pastou, pasta sama o sebe je draha ale
nieco vydrzi, prekovy maju vacsi odpor (povedzme 0.1-1 ohm podla toho
ako sa zadari), pre FR4 1.5mm, idealne je robit to na 0.8mm PCB. treba k
tomu prakticky len nejaku priesvitnu lepiacu foliu, vysavac a piecku a
funguje to po troske skusenosti spolahlivo.

Este je mozne robit prekovky vraj pomocou pyrolizy ale to som neskusal a
podla navodu to vyzeralo ako piplacka a plosak bol z toho vazne hnusny.
PA