CCD cidlo ze skeneru

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Březen 12 21:49:00 CET 2014

Promiňte až rouhačskou otázku. K čemu je to dobré?
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Peca
Sent: Wednesday, March 12, 2014 3:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: CCD cidlo ze skeneru

> převedou na 8 bitů, proženou to nelinearitou a já nevím jakou, raději
> než fotku spektra bych viděl ten průběh.

Ono teda take by me zajimalo, co to mate za caru, ze chcete nejakym doma
dostupnym spektrakem merit "prubeh" (predpokladam, ze tvar cary). Pokud to
bude neco sirokopasmeho (LEDka), pak budiz. Jinak u zdroju, jako jsou
vybojky, byvaji cary uz dost uzke na to, ze vam to zrejme bude mnohem
vyrazneji limitovat difrakce (a neostrost) zobrazovaci optiky a vstupni
sterbina.

ZdraviM.