Pár dotazù k C++

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Březen 12 15:33:56 CET 2014

Hádám, že jste se na tom chvilku vyvztekal :-)

To jsem si vyložil větu

Currently -m[no-]ms-bitfields is provided for the Microsoft Windows X86 compilers to match the native Microsoft compiler.

chybně? Domníval jsem se že je omezeno pouze pro kompilátory spustitelné na x86 architektuře, ale že se to netýká ARM
architektury. Ale ono asi to označení i386 a x86 je historické, a chování je obecně specifické pro Microsoftí kompilátory?

ced