CCD cidlo ze skeneru

Marek Peca marek na duch.cz
Úterý Březen 11 18:49:59 CET 2014

> vyhazuju tiskárnu HP photosmart C4680 a když čtu o těch odpadech, je
> mi líto vyhodit jí v celku. Když vyndám čidlo ze skeneru a vymyslel
> bych pro něj využití :-) dá se někde zjistit jak ho zapojit - co k
> řízení potřebuje a co z něj leze?

Jo, a co z toho leze: ja zrovna vycitaci A/D nechal na miste, sum systemu
nelimitoval, ale jinak to byva zakonceno (casto externim) emitorovym
sledovacem a leze z toho takovej humusik, kde vselijak plave zakladni
uroven, proto se to pak zpracovava diferencne. Obecne bych doporucil cist
to asi pametovym osciloskopem. Treba takovej Rigol (jinak dost shit, i
kdyz na Cinu asi lepsi z tech hruz) umi nedokumentovanym prikazem vycist
1Mbodu, to je urcite vic, nez byste na jeden snimek potreboval. Pak si lze
v SW pekne pohrat se zpracovanim, kazdy pixel prevzorkovat, ziskat tak
>8bitu atd. atd.

(Tedy tohle uz jsem bohuzel nestihnul, i kdyz jedno CCD na takoveto
pokracovani prave ceka, uz i na plosnaku s kamerovym zavitem...
Lec nutna prace prisla tesne pred planovanym pokusem.)

ZdraviM.

Daląí informace o konferenci Hw-list