Nabijeni autobaterie solarnim panelem

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Úterý Březen 11 11:00:05 CET 2014

Já osobně v autě za předním sklem používám už třetím rokem tento solární
panel
  http://www.autoprofi.cz/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=9333&virtuemart_category_id=1

Není to určený jako nabíječka, ale na udržování stavu autobaterie. Žádnou
elektroniku v tom nehledej, prostě co ten malý panel dá to si vezme
baterka. Od té doby nemám problém se startováním v zimě.

JL

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/