Thunderbird

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Březen 10 13:10:11 CET 2014

Tak trideni pouzivam taky, nezavisi prece na tom, kde je inbox a outbox.
A vice uctu pouzivam pro ruzne ucely, takze chci vedet, co prijde kam a
muzu take odpovidat z ruznych uctu. Pokud bych chtel, at se mi to sype
dohromady, udelam si primo presmerovani na tom emailu, at mi to chodi na
jeden, odkud popuji.