Thunderbird

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 10 12:36:47 CET 2014

Uplne presne to same jsem resil pri prechodu na W7 i ja. Nakonec to vyresil
"upraveny" Windows Mail z Vist, zkuste pohledat na netu, ten postup neni
uplne trivialni, ale funguje mi to.

Postup treba tady:
http://www.techspot.com/community/topics/how-to-enable-windows-mail-app-in-windows-7.137494/

Fakt je, ze posledni dobou mi zacal Windows Mail nejak zlobit a nektere HTML
maily se mu nelibi natolik, ze se slozi. Na to jsem jeste nenasel jiny fix,
nez zakazat zobrazeni HTML ve zpravach (a to byste neverili, co maji treba
ruzne eshopy pod tim HTML schovane - na tuhle cast mailu v podstate kaslou a
obcas tam jsou jen nejake ladici hlasky a podobne).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "AZE" <aze na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 10, 2014 12:19 PM
Subject: Thunderbird

Zdravím, s (nedobrovolným) přechodem na Win7/64 se objevil problém
chybějícího Outlooku pro poštu. Mám tady Thunderbird, což by šlo, ale
nevyhovuje mi oddělené přijímání pošty z různých adres. Prostě Doručená
pošta má pro každou adresu samostatné okno. Nedá se to nějak spojit do
jednoho? Nenašel jsem žádné takové nastavení, které by se podobalo
systému v Win XP.
aze