OT: automatická závlava

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Březen 10 00:14:55 CET 2014

Dne 7.3.2014 7:53, Robert Vida napsal(a):

> Dobrý deň
>
> Je tu veľa ludi z rôzneho oboru a preto sa pokúsim opýtať tu: Potrebujem okolo
> rodinného domu spraviť automatickú závlahu trávnika. Projekt závlahy by som si
> dal vypracovať.  S automatickými závlahami nemám žiadne skúsenosti a preto
> potrebujem poradiť od akého výrobcu zobrať komponenty, na čo si dávať pozor a
> čoho sa vyvarovať.  Jednoducho povedané potrebujem praktické rady. Nechcem sa
> pýtať obchodníka, lebo ten bude chváliť iba svoj tovar.
>
> Z rady vopred ďakujem
>
> Robo

Dobrý den,

skoro všichni řešíte zalévání pomocí čerpadla a studny. U nás je situace
specifická tím, že máme levnou vodu z vodovodu (5 Kč/m3), takže plánuju udělat
zavlažování z tohoto zdroje. Řešil jste to někdo? Stačí pro automatickou závlahu
tlak 2 bary?

Díky za případné info
Standa