Re: automatická závlava

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Neděle Březen 9 20:38:40 CET 2014

Dobrý deň

Ďakujem za podrobný popis. Podla vášho popisu to naozaj vyzerá slušné vodné
dielo. Aj tá zásoba vody 150m3 je viac než slušná. Ja som na Žitnom ostrove
kde našťastie  máme "neobmedzené" množstvo podzemnej vody.  Ja tam budem
mať výrazne menšie čerpadlo SIGMA 32SVA-3 (4,8m3/h pri 4 atm).  Jedna vec
mi ešte vo vašom popise nevychádza. Ten ventil čo ste uviedol má prietok
iba 7m2/h, čo je cca polovica výkonu čerpadla. Udávané trysky (5 ks na
vetve) ma tiež prietok cca 15m3/h. Predpokladám., že asi budete mať väčší
elektroventil. čo sa týka riadenia aj ja by som si to chcel postaviť sám.
Len neviem kedy sa k tomu dostanem. A ešte jedna otázka: akú veľkú plochu
tým zavlažujete?

Robo