OT: Windows

Neděle Březen 9 12:29:29 CET 2014

No já nevím - ale je vůbec nějaká alternativa k Windows aby pod tím
chodily programy určené pro Windows a aby se to pro běžného uživatele
chovalo podobně? Mám dojem že nějaké to Wine pro Linux mělo vždycky
spoustu omezení, jako že na tom chodily jen starší programy. Nebo je
ještě jiná alternativa? Pokud né, svět je závislý na Microsoftu a z toho
vyplývá jeho pozice na trhu. Jak tvrdí příznivci Linuxu že ke všem
programům jsou alternativy - to není zrovna šťastné řešení. Ten jeden
standard, pod kterým chodí všechno, je potřeba. Ať se to jmenuje
Windows, Linux nebo jakkoliv jinak, ale musí to být plně slučitelné,
protože všichni si už zvykli. Jinak se to neprosadí.
Anděl