vyroba ledek

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Sobota Březen 8 10:27:10 CET 2014

To cervene bliknuti pri kontaktovani je opticka kontrola, blikne tak cervene svetlo pro kameru.

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláda Andel
Sent: 08 March 2014 10:20
To: konfera
Subject: vyroba ledek

Našel jsem tohle video http://youtu.be/eGqKcVrGIic
Zaujalo mě, že barevná teplota se tam koriguje ručně přidáváním/ubíráním luminoforu. Překvapilo mě, že nad těma nezapouzdřenýma ledkama sedí ženská s dlouhými vlasy. Je mi jasné, že čipy už jsou hotové a nic se jim nestane, ale napadaný bordel v luminoforu bych v ledce mít nechtěl. Nerozumím tam dvěma věcem.
U operace 4, při kontaktování čipů zlatým drátkem v tom nástroji hoří výboj. Proč? To má konec drátku natavit? Přijde mi že na to je ten výboj od čipu dost daleko.
Operace 10 nevím jestli jsem si to dobže pželožil - plnění ledek vakuem se silikonem? To má být teda nanášení silikonu ve vakuu?

Anděl