Kleste na dutnky

Pátek Březen 7 23:08:43 CET 2014

V principu by se mi to líbilo, protože dutinka je vlastně další přechod
mezi různými materiály. Když jsme skoro před 20 lety dělali jedno
rozsáhlé měřící zařízení, dával jsem do páčkových wago svorek lanka bez
dutinek. Jak jsme to zadrátovali, chodilo to a nebylo potřeba ty svorky
rozdělávat. Když jsme to zařízení před 10 lety stěhovali, už jsem na to
neměl nervy a všude jsem dával dutinky. V tom zařízení je také něco přes
100 konektorů PFL a tam už za těch 20 let pár problémů bylo.
Pokud mohu hodnotit spolehlivost těch našich zařízení v baterkárnách,
nepamatuju, že by lanko ve wago svorce mělo špatný kontakt. Při tom
někdy jim tam nejdou větráky, které do beden vhánějí čistý vzduch a
uvnitř je docela sajrajt z baterek. Nedávno jsem viděl zařízení, kde si
zákazník měnil šňůry a dával lanka do wago svorek bez dutinek. Lanka
byly zčernalé a svorky okolo těch lanek zelené. Taky to fungovalo, ale
když pak na té desce odešlo relé, vyhodil jsem jí celou.
Anděl