mbed a ST Nucleo

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 7 12:55:23 CET 2014

Zdravim,

nehral jste si uz nekdo s touhle kombinaci? Jde o tohle
http://mbed.org/platforms/ST-Nucleo-F401RE/, u Farnella za velice rozumnou
cenu
http://cz.farnell.com/stmicroelectronics/nucleo-f401re/nucleo-board-stm32f401ret6-mcu/dp/2394223

Ja to nejak nevydrzel a objednal, ale nez dorazi, tak sbiram informace, jakt
o vlastne funguje:

Na mbed.org se priloguju, vytvorim projekt, necham ho zkompilovat, stahnu a
ten nasypu do pripojeneho Mass Storage. Takhle fungujou vsechny mbed
zarizeni, ale zajimalo by mne, jak a kdo vytvari Mass Storage u tohoto ST -
predpokladam, ze ten pripojeny ST-Link (na te odlamovaci desce), je to tak?
Nebo se o to nekde a nejak stara to vlastni Nucleo na desce?

Kazdopadne jak jsem na koukal na mbed, moc se mi to libilo, pripada mi to
jako takove "Arduino pro pokrocilejsi" - hromady knihoven, C++, celkem
rozumna dokumentace, snad nejak (nevim jak) funguje i debugger, ale to jsem
nezkoumal. Navic, jestli jsem koukal dobre, nejsou limitace ve velikosti
kodu, jen jsem nekoukal, jaka mohou byt treba licencni omezeni pro komercni
vyvoj (ne ze by me to palilo).

Kazdopadne na hrani zajimave, jakakoliv zkusenost by potesila.

Pavel Kutina