Re: automatická závlava

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Pátek Březen 7 12:35:07 CET 2014

Aký mate zdroj vody?  Beží Vám čerpadlo kontinuálne?  Ja tam budem mať
čerpadlo s tlakovou nádobou a spínanie cez tlakový spínač, takže
principialne tam tlak bude stále kolísať ak to nebude pracovať v
kontinuálnom režime.  Ak by to pracovalo prerušovane  tak zapína musí byť
viac ako 3,5Atm a to už je pomerne dosť.

robo