Re: OT: automatická závlava

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Pátek Březen 7 09:52:34 CET 2014

To budete mať tak výkonné čerpadlo aby vám to celú plochu dokázalo naraz
zalievať?  Tie zavlažovacie trysky vyžadujú určitý tlak aby mali definovaný
dostrek. Ja plánujem použiť čerpadlo s tlakovou nadobou a tlakovým
spínačom. Zatial však neviem akú vekú nadrž použiť, aby to nespínalo velmi
často.  Nemám predstavu o tom aké prietoky sú bežné pri zavlažovaní na 1m2.

robo