Re: OT: automatická závlava

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Březen 7 08:56:40 CET 2014

Potvrzuji - Gardenu néééééé! (osobní zkušenost (špatná)).

Na zahradě mám už přes deset let Rain Bird a taky bez závad, je to ze
stejné kategorie jako Hunter.

Co se týká programátoru, vyzkoušel jsem dva, Gardena a ještě jeden,
snad Rain Bird, nevím, nestačil jsem si přečíst nápis v té rychlosti
jak letěl do popelnice. Tedy ne že by nefungovaly, ale všechny
programátory závlahy, které jsem kdy viděl, mají takové to úsporné
čtyřtlačítkové ovládání s miniaturním LCD displayem, takže jakýkoliv
úkon, třeba zkrátit intervaly když skončí vedra, je zdlouhavá práce na
kterou se pak radši vykašlu. Nakonec jsem to vyřešil malým rozvaděčem
kde je jsou spínací hodiny a pár časových relé na DIN liště (pro každý
okruh jedno), nastavují se pohodlně kroucením knoflíkem a bylo to
nakonec i levnější než ten specializovaný časovač.

Aleš Procháska