Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Březen 6 21:12:14 CET 2014

Dne 6. března 2014 8:41 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> Was ist das: rozumna cena?

Nevim, doufal jsem, ze nekdo neco navrhne.

Dne 6. března 2014 6:26 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> napsal(a):
> Propojit cokoli na jednostranne desce je problem, stejne se asi nevyhnete
> propojkam... Jestli by nebylo lepsi navrhnout dvoustrannou a vyrobit v Cine,
> 10ks 5x5cm vyjde asi na 270Kc a 10 ks 10x10cm asi 700Kc i s postovnym.

Mozna nakonec bude oboustranny, tolik by to nevadilo. Par propojek take nevadi.
Jak rikam, moc tomu nerozumim.

> za ten cas, co sa to tu diskutuje sa uz povodny pytajuci sa mohol naucit
> pouzivat Eagle a namalovat si to sam. Zvlada to student strednej skoly za
> jeden vikend. Mam vyskusane :-)

Budete se divit, ale kdyz me boli zub jdu k zubari. Teoreticky bych
mohl vzit kleste a vyresit problem sam, ale neni to muj obor...
Kazdy se snazi delat, co nejlepe umi. A navrh DPS mezi me schopnosti nepatri.

Dne 6. března 2014 10:30 F.K. <kocifrantisek na seznam.cz> napsal(a):
> Shrnul jsem poslední 3 příspěvky do jednoho.
> Stale se mne nedari pochopit:
> 1) proc je vyroba DPS vcetne navrhu levnejsi v Číně?
> 2) proc si zahraniční fa. i české fa. nechávají vyrábět DPS v Číně?
> 3) proč je na trhu tolik základních desek a každý měsíc min 3 nové
> 4) když je návr tak složitá práce proč jsou výrobky z číny tak levné

1) Maji na to delsi dobu. Levnejsi pracovni sila. Neznaji pojmy jako
bezpecnost prace. Velka konkurence.

2) Cena?

3) Kvuli zakaznikovi? Mame novou zakladni desku, lepsi nez tu, co mas
- kup si ji.

4) viz bod 1

Svuj puvodni dotaz jsem myslel vazne. Je tu nekdo, kdo by za nejakou
rozumnou castku (navrhnete) mi byl schopny DPS navrhnout?
Protoze to mam na svoji domaci potrebu a nepracuji s frekvencemi v
radu GHz (mam klubo dratu nastrkane v napajivem poli a funguje to),
staci mi rozumne rozmisteni soucastek a jejich propojeni.

--
S pozdravem,
Bc. Martin Vancl