MIcrochip TCP/IP Stack

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 6 16:26:17 CET 2014

Ono to bude tym, ze prednedavnom predstavili nejaky novy balik
nejakych kniznic, do ktoreho evidentne napchali nieco z tych starych,
takze teraz su tu dva, ktorych suvislosti iba hadam, Obavam sa, ze sa
Microchip opici po inych vyrobcoch, ktori poskytuju dokonale
neprehladnu siet pochybnych kniznic, naskladanych cez milion vrstiev
abstrakcie, ktore sa casom alebo od vyrobku k vyrobku menia.
Nie ze by som ich nutne potreboval, ale niektore casti sa hodia,
napriklad nemam chut pisat si svoj TCP/IP stack.

Kazdopadne, tu starsiu verziu mozete pokojne pouzivat.