Kabely - nuz na izolaci

Čtvrtek Březen 6 12:40:23 CET 2014

Z jakého kabelu? Používám švýcarák nebo lámací nůž. Na to moje občasné
odizolování nějakého toho CYKY 3x1,5 mi to stačí.

Profíci, co jim těch kabelů projde rukama hodně, používají něco takového:

http://www.conrad.cz/odizolovaci-nuz-knipex-98-55-155-mm.k822567 (naříznete
izolaci kolem dokola, pak zaháknete a táhnete)

http://www.conrad.cz/nuz-na-kabely-weicon-no-4-28-g--4-28-mm.k813355
http://www.conrad.cz/odizolovac-kulatych-kabelu-knipex-16-30-135.k823241 (u
těch je potřeba nastavit jak moc hluboko to má řezat, když se to nastaví
blbě, izolaci to nařízne málo nebo to řeže i žíly)

P.K.