Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 6 10:59:28 CET 2014

to sa prave robi rucne. Navrhar obvodu definuje parametre kazdeho spoja
a navrhar plosneho spoja potom na zaklade parametrov vypocita ake maju
byt sirky a pod. Pocitac moze pomoct s natahovanim paralelnej zbernice,
alebo diferencialnych parov. Ale routuje sa to rucne, pocitac potom
namiesto jednej ciary nakresli 2, alebo 8, tak aby mali rovnaku dlzku
zadanu navrharom.
Vid napriklad
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/EDA-02917-V1_mfg.pdf, 5 tyzdnov
prace :-)