Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 6 10:53:14 CET 2014

by ste sa cudovali. Navrhuje sa to stale rucne. Napriklad 10 vrstvova
doska, ktora ma zhruba 10.000 pinov trva 4-6 tyzdnov kvalifikovaneho
skuseneho navrhara. Zakladne dosky PC nie su zase az tak extremne
zlozite. Vacsina veci je nadratovana uz priamo v cipoch a s prichodom
seriovych zbernic sa onedlho asi znova vratime ku 4 vrstvam...
b.