Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Čtvrtek Březen 6 10:30:37 CET 2014

Shrnul jsem poslední 3 příspěvky do jednoho.
Stale se mne nedari pochopit:
1) proc je vyroba DPS vcetne navrhu levnejsi v Číně?
2) proc si zahraniční fa. i české fa. nechávají vyrábět DPS v Číně?
3) proč je na trhu tolik základních desek a každý měsíc min 3 nové
4) když je návr tak složitá práce proč jsou výrobky z číny tak levné

S pozdravem
F.K.