Navrh a vyroba plosnych spoju v Cine

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Březen 6 09:31:54 CET 2014

To jsem takto napsal? Ne, měl jsem na mysli, že je na zvážení jestli se to vyplatí dělat v číně, pokdud máme nároky na
náročnost výroby nebo kvalitu návrhu. Nejsou neschopní, pravděpodobně návrh bude levnější, ale jestli se vyplatí je jiná
otázka. Narážel jsem na to, že dáváte důraz na počítačové vybavení. To není při ceně návrhu až tak důležité, protože
největší položka je člověk a vědět jak a co.

Takže pokud se jedná o DPS který zvládne každý študák a vyrobit každý Li Chen na koleně, tak návrh a výroba v Číně může
vyjít o dost levněji.

Ale pokud se jedná o DPS ve třídě 5,6 řízená impedance, opakovatelnost výroby data pro vydávání, tak to asi také vyjde
levněji v Číně, ale otázka je, jestli to půjde použít. Ono pro složitější projekt jen popsat požadavky na DPS trvá dost
dlouho a nemám žádnou kontrolu nad tím jestli jsou dodržovány, časové zpoždění ... a může to znamenat konec projektu.

ced