OT: Česká pošta a sledování zásilek

Hezký večer,

	díky všem co poslali odkaz na
http://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/BA0116965561X to je
totiž přesně odpověď na mou otázku :-)

	Jinak je zajímavé, že je tam uvedená jako podací pošta pošta Ústí nad
Labem 1, což je poněkud nesmysl, ale je to nadřízená pošta té naší,
respektive Česká pošta Partnera, ale starý systém to uměl rozlišit. Je
vidět, že ještě musejí vychytat mouchy.

	O dopravních službách se nechci hádat, mne ČP vyhovuje asi nejvíce a od
té doby co z naší pošty je Partner je to úplně super. UPS je celkem
fajn, občas něco dovezou, ale nechávají to u sousedů a ani se nenamáhají
se nějak domlouvat... Také bych mohla vyprávět o DPD, což je moje velmi
oblíbená firma, ačkoli řidiči se celkem snaží, to zase jo. Nemohu
vystátá PPL, což je, tedy dříve byla, banda blbů...

	Takže ještě jednou díky a raději zastavím ohňovou válku hnedka v
zárodku :-)

	Saša Svobodová