Raspberry Pi - Licence

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Březen 5 00:09:10 CET 2014

Tak o čem je řeč. O programech, nebo o knihovnách?
Apache je program.
glibc je knihovna.

Program se spouští, nic se nemodifikuje.
Knihovna se připojuje k vaší aplikaci, takže je její součástí (její kód, tady je ten virus:-).

Obojí má trochu jiná pravidla…  asi. Tedy teď jste mě zmátli, tak se na to půjdu vyspat.

ced