Re: odsávačka z číny

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Březen 4 22:27:59 CET 2014

mne to obcas udela i "znackove" lanko co mam v praci :) nevim cim to je.
ale deje se mi to jen kdyz je lanko uplne ciste bez cinu, jakmile si tam
treba plknu tochu cinu, tak uz to pak odsava krasne.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz