ethernet a ruseni tv

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 4 17:59:00 CET 2014

To je zase uhol pohladu. Niekolko desiatok metrov odo mna je vedenie, cez ktore tecu kiloampere pri kilovoltoch, nie je to vedenie koaxialne a uz rozhodne sa nehra na ziadne decibely, a nijako mi to nevadi... :-)

Ked sa vsak vratime k povodnej otazke, ak napriklad prijimac tej telky je urobeny tak "kvalitne", ze vyznamnu cast signalu (cojaviem, tak -3-6dB? ;-) )  berie z plasta, tak tomu nepomoze ani 130dB kabel... Takze tych uhlov pohladu bude asi viac.

wek