Platby PayPal za obchodni zbozi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Březen 4 10:47:32 CET 2014

Napadá mě ještě jedna varianta, ale nevím, jak bude fungovat v cizině,
případně jak bude důvěryhodná pro cizince. Některý weby umožňují platit
kartou přes nějaký platební portál. Většinou je to nějaký portál České
spořitelny, ale viděl jsem i ČSOB. Samozřejmě je to karetní operace, takže
je třeba číslo karty, platnost a CCV, což se někomu nemusí líbit, ale
funguje to a platba je okamžitě vedená jako uskutečněná.