Platby PayPal za obchodni zbozi

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Březen 4 09:13:33 CET 2014

Janovi neporadim, jen pridam svuj subjektivni pocit: mnohem radeji platim
PayPalem, nez prevodem na ucet. Nevim proc. Proste kdyz si mohu vybrat
"platba na ucet", "dobirka", "paypal", tak si vybiram PP. A kdyz tam ten PP
neni, tak se obcas (velmi zridka) rozhodnu nekoupit. Ale kdyz si vybiram
nakup stejne veci z vice obchodu, tak PP je velky argument. Takze FIO a
podobne je jednoduzsi, pravdepodobne pro obchodnika i levnejsi (neznam
poplatky PP), ale...
Mozna je to i tou hromadou cisilek, ktere musim u platby na ucet
opisovat/kopirovat a vzdycky to jak idiot 5x kontroluju zda je dobre cislo
uctu a cislo banky a variabilni a jesti to c. uctu nema predcisli a ... No
proste hnus.
Marek