Otazky ohladom nabijania akumulatorov

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Březen 3 18:57:21 CET 2014

Nevím, jestli se to vyplatí vymýslet a stavet.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__216__408__Chargers_Accessories-Battery_Chargers.html
http://www.ebay.de/itm/150968040431?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
atd....
aze
  ----- Original Message -----
  From: Andrej Jancura
  To: HW-news
  Sent: Monday, March 03, 2014 11:51 AM
  Subject: Otazky ohladom nabijania akumulatorov

  Dobry den,

  chcel by som sa spytat dve otazky ohladom nabijaciek a nabijania akumulatorov Li-Ion a Li-Po.

  1) Vcera som trochu hladal po internete obvody na nabijanie tychto akumulatorov a vyvstala nasledovna otazka, na ktoru som nenasiel odpoved. Chcel by som sa spytat na nabijaci prud tychto akumulatorov a to, ako sa nabijaju. Ide o to, ak mam Li-Ion s kapacitou povedzme 2000mAh, nabija sa prudom 500mAh po dobu 4 hodin, alebo musim 2000mAh akumulatory nabijat prudom 2000mA po dobu tych 4 hodin. Ide o rychle nabijanie.

  2) Pri pomalom nabijani by som sa rad chcel spytat na nejake tipy zapojeni realizujucich timer s dlzkou intervalu 7hodin a dlhsie. Viem ze maly PIC to moze zvladne, ale rad by som sa pozrel na nejake analogove riesenia.

  Velmi pekne dakujem za odpovede.

  A.

  p.s.: googla som uz skusal, ale jasnu odpoved som nenasiel. Vacsinou to boli odkazy na CC-CV algoritmi.