Otazky ohladom nabijania akumulatorov

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Březen 3 13:51:59 CET 2014

Jen pro inspiraci:
V aku šroubováku z Lidlu je obvod S-8261... + FET. Před časem jsem se
tady poptával na ekvivalent. Vyměnil jsem ten obvod i FET, abych pak
zjistil, že problém je v akumulátoru a zakousnuté převodovce.
Byla mi doporučena náhrada: http://www.gme.cz/nt1854-p331-055
a ta tam funguje taky. FET tam je IRFR3709.
Schéma celého aku šroubováku je zde:
http://elektrotanya.com/?q=hu/content/parkside-pabss-36li-akkus-csavarhuzo-s-8261-li-ion-akku-feluegyelo-ic-helyettesitese-diszkre
Ten obvod hlídá jak nabíjení, tak pokles napětí při vybíjení a pak vypne
zátěž.

Martin Hanek