Otazky ohladom nabijania akumulatorov

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Březen 3 13:08:28 CET 2014

Tych 450mA je pocitatocny nabijaci prud, nie ze sa do toho mlati pol
amperom 4 hodiny.
Vypnutie je po 4 hodinach, kedy sa predpoklada pokles nabijacieho
prudu po istu uroven, alebo ho mozes ukoncit pri poklese pod 9mA (co
bude trvat asi porovnatelny cas). Pozri si bezne nabijacie
charakteristiky http://www.mpoweruk.com/images/lithium_charger.gif

Dňa 3. marca 2014 12:59, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: