zkusenosti s RIGOL DP 832A

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Březen 3 10:22:42 CET 2014

DD, nemate nekdo zkusenosti se zdrojem RIGOL DP 832A? Videl jsem ho minuly
tyden na vystave a celkem me (mile) prekvapil jak parametry, tak cenou.
Zaroven vim o povesti zminovane firmy a proto bych se rad zeptal, jestli
jste ho nekdo nemel na stole a nemate zkusenosti z jeho provozu. Se zdrojem
jsem si chvilku "hral" a na prvni pohled mi byl sympaticky prakticky ze
vsech pohledu. Parametry jsou skoro z rise snu, nemusel by se bat srovnani s
vyssimi radami od zabehnutych znacek. Stejne tak konektivita a
implementovane SCP. Zdravim JM

P.S. Tak nam zabili Fardinanda (tedy Agilent) ... a je tu Keysight
Technologies.